جمعه ۲ آذر
یک کوتاه راجع به دماوند و یک رباعی راجع به باران شعری از محمدرضا کوزه گر کالجی
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۵۹ شماره ثبت ۷۰۳۴۷
بازدید : ۴۳۷ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر محمدرضا کوزه گر کالجی
آخرین اشعار ناب محمدرضا کوزه گر کالجی
|
یک کوتاه راجع به دماوند
قد برافراشته
بر فراز البرز
به بلندای تاریخ
این شکوه همیشه استوار
دماوند هماره بیقرار
سروده ی محمدرضا کوزه گر کالجی
رباعی باران
باران، باران، سروش خندان باران
رحمت، رحمت ،به باغ و بستان باران
از یمن قدم هات ، به رقص آمده اند
دشت و دمن و کوی و خیابان ، باران
سروده ی محمدرضا کوزه گر کالجی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام تشکر از حضور سبزتان جناب استاد استکی | |
|
سلام تشکر از حضور ارزشمند تون یا حق | |
|
سلام تشکر از حضور ارزشمندتون
| |
|
سلام جناب صادقی مود ممنون و متشکر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود