جمعه ۲ آذر
کوچ شعری از نوید حیدریان(فریاد)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۰۹ شماره ثبت ۷۰۲۸۱
بازدید : ۴۶۰ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر نوید حیدریان(فریاد)
آخرین اشعار ناب نوید حیدریان(فریاد)
|
«کوچ»
یاد من هست قرار و قسم و منزلتش
کوچه عشق وهمان کنج وهمان نیمکتش
پس از آن پیش توبودن پی من کس نشود
برنگشته است کسی از سفر آخرتش!!
کوچ کردم به کسی که قفسم دستش بود
عشق این است که در بند کند معرفتش
دوری و دیدن و دلداری و صبر و امید
عشق شیرینی وشور است همین مصلحتش
ای که از دورترین فاصله نزدیک منی
اول قصه همان است که تا عاقبتش
#نوید_حیدریان
|
نقدها و نظرات
|
سپاس ازشما شاعر گرانقدر بابت نگاهتان | |
|
سپاس ازشما شاعر گرانقدر بابت نگاهتان | |
|
سپاس ازشما شاعر گرانقدر بابت نگاهتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود