جمعه ۲ آذر
دلتنگی شعری از نسرین سالک جباری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۲۷ شماره ثبت ۶۹۷۰۶
بازدید : ۳۵۱ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر نسرین سالک جباری
آخرین اشعار ناب نسرین سالک جباری
|
_
دلتنگیاز حدش گذشت ؛نزدیک کن دیدار را
با بوسه ای آرام ساز ؛ این عاشق تبدار را
گر روزگارقفل سکوت زد بر لبم؛از روی جبر
چشمان من فریاد زد؛ بر عشق تو اصرار را
از جان ترا من بیشتر ؛دانی که میخواهم ولی
از چه نمودی پیشهات ؛با ناز و قهر ؛انکار را؟
جز عشق تو بر قلب من؛هرگز کسی مهمان نشد
کهنه نکرد حتی زمان ؛ این عشق و این تکرار را
درکنج دام عشق تو؛ عمری به عمد جا ماندهام
بردی زیادت گرچه که؛ این زخمی بیمار را
رفتی و من با شعر خود؛ هر دم ترا میخوانمت
برگرد و پایانش ببخش ؛ این قصهی غم بار را
#نسرین_سالک
|
نقدها و نظرات
|
سلام ...صمیمانه از مهر شما سپاسگزارم🌸🌼🌸🌼🙏🙏🙏🙏 | |
|
شعله جان ممنونم از محبتت...بانوی زیبا قلم مرسی🌸🌸🌸🌼🌼🌼❤❤❤ | |
|
کبری عزیزم ...ممنونم ...و مرسی که خوندید❤❤❤🌼🌼🌼🌸🌸🌸🌸 | |
|
بی نهایت سپاس از لطف و مهرتون🌼🌼🌼🌸🌸🌸🙏🙏🙏 | |
|
سلام...ممنونم از محبت و توجه شما🌼🌼🌼🌸🌸🌸🙏🙏🙏 | |
|
سپاس گزارم ..شما لطف دارید ...ممنونم🌸🌼🌸🌼🌸🌼🙏🙏🙏 | |
|
فائزه جان ...ممنونم از مهرتون....لطف دارید شما🌸🌼🌸🌼🌸❤❤❤ | |
|
بی نهایت متشکرم از تشویق شما استاد ....لطف دارید🌼🌸🌼🌸🌼🌸🙏🙏🙏🙏 | |
|
ممنونم استاد بر قرار باشید و سلامت ...مرسی🌼🌸🌼🌸🌼🙏🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود