چهارشنبه ۱۶ آبان
سرشت عشق شعری از محمد مهدی بخارائی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۵۹ شماره ثبت ۶۸۸۲۷
بازدید : ۲۶۶ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر محمد مهدی بخارائی
آخرین اشعار ناب محمد مهدی بخارائی
|
طبیعت خوب در انسان نوشت
که باشد عشق در نیکوسرشت
به زیبایی اگر عشقش رود
شود دلشاد و دور از هر چه زشت
ببین مجموعه ای رقّاص و مست
مثالش گشت مسجد یا کنشت
بسازم پس تو را ای عشق خوب
از آن عمقت به اوجت خشت خشت
شوم عاشق و مستی کار من
که از عشقیم ما در این بهشت
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم بزرگوار | |
|
درود بر شما جناب شوکران بزرگوار سپاس | |
|
درود فراوان بر شما لطف دارید و بزرگوارید | |
|
درود بر شما ناب و دلنشین سرودید | |
|
سلام. از شما. بسیار ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.