جمعه ۲ آذر
کربلایی شدیم شعری از علی ناصری(عین)
از دفتر یاد نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ۰۷:۲۹ شماره ثبت ۶۸۶۱۵
بازدید : ۵۷۵ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب علی ناصری(عین)
|
تقدیم به یاران مقاومت که در امتداد راه حسین (ع) به انتظار ظهور آقا امام عصر عج وآزادی قدس شریف هستند:
مادر ره قدس کربلایی شده ایم
مردان رَه ایم ونینوایی شده ایم
درپرچم انقلاب وآزادی قدس
با خصم به جنگ تا رهایی شده ایم
تقدیم به تمامی مردان مردی که در راه حفظ حریم حرم سر دادند:
روزی که دوباره از سفر برگشتی
دربارش عشق وناله پرپرگشتی
گوش طمع شب زدگان مالیدی
جانانه به خط عشق بی سرگشتی
|
|
نقدها و نظرات
|
باسلام واحترام سپاسگزار حضور تان برقرارباشید | |
|
باسلام واحترم برادر واستاد ارجمند در محضرتان درس می گیرم ولذت می برم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا سروده اید
موفق باشید