جمعه ۲ آذر
مسیر زندگی شعری از رامین مهبودی
از دفتر حرف دل نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ۲۳:۳۶ شماره ثبت ۶۸۶۰۷
بازدید : ۷۸۸ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب رامین مهبودی
|
در مسیر زندگی
چاه ها بسیارند و ما با چشم باز
همچنان پروانه ها در میان تارها
همچو شمعی در میان بادها
یا چو سنگ کوچکی
در مسیر رودها
یا چو یک ماهی که برای طعمه ای
از پی قلاب ماهیگیر رفت
کودکی که از پی بادبادکش
روی نوک پشت بامی می رود
یا چو مستی کز پی چشم خماری می رود
در درون چاه ها پا می نهیم
بعد چشم هارا بسته و با اشتها
زندگی را تا به ته سر می کشیم
غافل از راه های شاد زندگی
غصه ها را با دل و جان می خریم
زندگی در کوچه های بن بست را
با ترس از برگشتن به آغاز و به صفر
با شرم از پاسخ به تاول های پا
تا کجا بر دوش دوران می کشیم.
در مسیر زندگی ره زیاد و چه زیاد
هرکجا دیدی مسیرت اشتباست
پر بگیر از آن مسیر و بازگرد
در مسیر زندگی پرواز کن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود