جمعه ۲ آذر
قطره باران شعری از رامین مهبودی
از دفتر حرف دل نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۶:۲۸ شماره ثبت ۶۸۲۴۸
بازدید : ۴۸۱ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب رامین مهبودی
|
پشت شیشه
روبه باران
دستهایم باز
فکرم خیس باران گشته بود
قطره باران
آی
دست های باز من در انتظار است
قطره باران
آی
میزبانی می کند نگاهم
بودنت را امشب
چشمهایم غرق خواهش
دستهایم پر ز احساس نوازش
قطره باران
می شود یک امشبی را
با تو پایان برد؟
می شود خیس تو باشم امشب؟
قطره باران
می شود یک امشبی را
در برم باشی؟
می شود یک امشبی را
دلبرم باشی؟
قطره باران
بی هوا
آرام و نم نم
می خورد بر قلب شیشه
دست های من همچنان خالی
حرفهایم را نشنیده بود انگار
آه، بین دستان من و باران
همچنان یک شیشه حائل بود
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد عزیز و سپاس بیکران. مسرور شدم از کلام زیبایتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.