دوشنبه ۵ آذر
انتظار 2 شعری از امیرموسویان
از دفتر شعر 1391 نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۲۲:۲۴ شماره ثبت ۶۸۰۷
بازدید : ۷۸۷ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب امیرموسویان
|
زمین سبز بود،
آسمان درگیر سیاهی شب،
و من،
هم چنان خیسِ چشمانِ بارانیِ خود.
لحظه ی انتظار
در دلم می گریست
هرچه زمان می گذشت،
آسمانِ انتظارم بیش تر،
هوای آمدنش را می کرد.
هر نقطه را که می نگریستم
چشمانِ منتظرم
خیسی گونه هایم را
آدرس ماندنم می کرد.
هرچه او بیش تر،
نمی آمد
طاقتم بارانی تر می شد.....
و زمان نیز کُند تر می دوید
نرسید!!
ماندم ،
بی کس،
تنها،
چه زیباست...
می بینی؟
بازهم
آمدنش را با تمام وجودم می سوزم .....
اما،
زیرِبارانِ اشک های انتظار
هنوزهم
فردا را،
امیدم
دوباره،
فردایی دیگر می کُند:
" باز باران می بارد "
اهواز ـ 2/15 /1391
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.