يکشنبه ۴ آذر
یاحسین شعری از کبری یوسفی
از دفتر شعرناب نوع شعر نثر و انواع آن
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ۲۲:۵۹ شماره ثبت ۶۷۹۹۴
بازدید : ۵۴۴ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب کبری یوسفی
|
پیامت حسین!
مراتاخدا میرساند
ای نوردوعین
سرورِسرهای بُریده کرب وبلا
یا حسین!
اَسماء در سماءِ به سماع
وای برمن
قرعه به اسم علی اصغر افتاد
دلم از دست سنگ های سجیل نشان خون
از سربه نیزه شدنت
قلمم نالان
یاحسین
از نوک کلکم و
از واژه هایم خون توست روان
یاحسن!
آری
شاعر می شود
مادرعلمدارت
دریا مرکب
امّا من وقلمم
به تو می رسیم
برای نوشتن کمیم وبی جان
یاحسین!
ربابت گهواره ی خالی را تکان می دهد
لالای
میخواند
توخودکارم این بار لالایِ مرا بنویس
علی لای لای
علی لای لای
عمو رفته برای آب
چکیده از کلویت
ایمان
علی لای لای علی لای
ای جانان بی جان
|
نقدها و نظرات
|
دورود فراوان بر مهربانوی عزیز استادبزرگوارم ممنونم از آن نگاه گرمتان وسپاسگزارم بله یاحسین را ننوشتم عاقبتتون بخیر باخانواده واجرتون با شهیدانِ کرب وبلا باز سپاس فراوان | |
|
دورودفراوان برمهربانوی عزیز استاد بزرگوارم ممنونم از آن نگاه گرمتان وسپاسگزارم بازهم سپاس بیکران که ویرایش کردین الهی عاقبتتون بخیر واجرتون با شهیدان کرب وبلا سپاس | |
|
سلام ودورود بر استاد بزرگوار سپاس بیکران از محبت شما | |
|
دورودفراوان برشمابزرگوار ممنونم از نگاهتون عاقبتت بخیر باخانواده | |
|
دورود بزرگوار سپاس بیکران ممنونم | |
|
دورود بر شما بزرگوار ممنونم از شما سپاس : | |
|
دورودبرشما بزرگوار سپاسگزارم از نگاه گرمتان : | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مراتاخدا میرساند
ای نوردوعین
سرورِسرهای بُریده کرب وبلا
یا حسین!
اَسماء در سماءِ به سماع
وای برمن
قرعه به اسم علی اصغر افتاد
دلم از دست سنگ های سجیل نشان خون
از سربه نیزه شدنت
قلمم نالان
یاحسین
از نوک کلکم و
از واژه هایم خون توست روان
یاحسین!
آری
شاعر می شود
مادرعلمدارت
دریا مرکب
امّا من وقلمم
به تو می رسیم
برای نوشتن کمیم وبی جان
یاحسین!
ربابت گهواره ی خالی را تکان می دهد
لالای
می خواند
تو خودکارم !
این بار لالایِ مرا بنویس
علی لای لای
علی لای لای
عمو رفته برای آب
چکیده از گلویت
ایمان
علی لای لای علی لای
ای جانان بی جان !
یاحسین!
صل الله علیک یااباعبدالله الحسین و علی آباءک اُمّهاتک اخواتک اولادک اهل بیتک اصحابک زُوّارک اجمعین فی کل دقایق و اللحظات
درود برقلب مُطهّرتان بانوی ادیب و عزیز
زیبا و ارزشمند و دلنگار
عزاداری هاتان قبولِ حق
التماس دعا