پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
آخرین اشعار ناب شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
|
🌸🌸🌸 🌸🌸🌸
💪شکیبایی و کوشش💪
روزگارم گر چه بد باشد شکیبایی کنم
در درون کوشش کنم با اینکه تنهایی کنم
🌿
من یقین دارم که ظلمت تا ابد پاینده نیست
عمر این شب می رسد پایان که آقایی کنم
🌿
غم مخور از طعنه هاشان چونکه پایانش خوش است
می کنم بر حق توکل تا توانایی کنم
🌿
گر چه می دانم که غم افسرده سازد آدمی
غم ترقی می دهد من را که دانایی کنم
🌿
گر بخواهم طعم حلوا را چشم در کام خود
بایدم کوشش کنم تا شامه حلوایی کنم
🌿
گر شوم من روح شعری حافظ الگو کرده ام
گر نباشم همچو حافظ غصه پیمایی کنم
🌿
من زبانم ساده و حرف و کلامم ساده است
همچو جام بی لعابم نقش مینایی کنم
🌿
گر حسودی طعنه ای زد طعنه بر خود می زند
غم مخور روح الغزل فردا که سینایی کنم
🌿
#روح_الغزل
شکیبا درخشانی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد استکی عزیز بسیار سپاسگزارم از مهر و توجهتان گوارایتان زیبا خواندید ایام به کام | |
|
ممنونم سمانه جوون لطف کردی عزیزم اگه آقایی کردن باشه که هنوز زیاد مونده گوارات نفسی پائیزت رنگارنگ زیبا خوندی ایامت به کام | |
|
درود جناب زرتاب بسیار سپاسگزارم از مهر و توجهتان ایام به کام | |
|
درود بر شما بسیار سپاسگزارم از مهر و لطفتان ایام به کام | |
|
درودها بر رعنا بانوی عزیز و نازنینم زیبا خواندید بانوی گرامی سپاسگزارم از مهرتان گوارایتان باشد نظر لطف شماست ایام به کام | |
|
درود جناب طهماسبی گرامی بسیار سپاسگزارم از مهر و توجهتان زیبا خواندید گوارایتان ایام به کام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امید بخش و زیباست