جمعه ۲۵ آبان
مادر شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر یادها نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۱۳:۱۰ شماره ثبت ۶۷۵۲
بازدید : ۱۶۵۱ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
مــادر از مـــن مــــهـربان تـــر بــا مــن اســـت
جـــای مــــن در کـــودکـــی آن دامـــن اســت
طــفــــلکی بـــــودم مــــرا قــــدرت نـــبـــود
در چــروک صــــورتــش رشــــد مــــن اســــت
جــــز محبــــت در دلــــش هرگز نـــبـــود
روز ســــختـــی هـــا همیشه مـــامن اســـت
چــــون رضــــای حـــق بـــود در دست او
جــــنت حــــق زیر پایش خرمن اســت
در دلش طــــوفان شـود از رنجشم
نـاتـوان در مـهـر او اهــریـمن است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.