جمعه ۲ آذر
چورتکه شعری از مصیب شیخی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۷ ۱۴:۳۲ شماره ثبت ۶۷۲۹۸
بازدید : ۴۳۹ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب مصیب شیخی
|
دنیا داره با حوصله
با چورتکه معامله
بین دلهای عاشقاش
خوشبختی تقسیم میکنه
از راه دور با فاصله
موندم جدا از غافله
از این همه بذل و عطا
طفلی دلم بی حاصله
همه تو راه جاده ها
دارن میرن به خونه ها
من موندم و نا قابلی
حسرتی از نداشته ها
منم میخوام از داده ها
ای روزگار خواجه ها
منم دلم تو گردونه
ای دنیای بی اعتنا
منم میخوام به منم بدین
به اولین و آخرین
از یه شب ستاره چین
حتی به سهم کمترین
به جرم زنده بودنی
که زندگی گناهمه
ای آسمون بی حساب
خوشی نه من ،چرا همه
بدون ماه ،شب سیاه
همیشه توی این زابراه
از پی فردای پگاه
میرسم به یه راه اشتباه
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود،،
ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
اگر خلق عالم علی را می شناختند ، دوستش میداشتند و اگر خلق عالم علی را دوست
میداشتند ، جهنم آفریده نمیشد . . .
عید غدیر مبارک