يکشنبه ۴ آذر
بی تو بودن شعری از مهرداد پهلوان زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ۱۹:۴۹ شماره ثبت ۶۶۶۴۹
بازدید : ۳۳۸ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر مهرداد پهلوان زاده
آخرین اشعار ناب مهرداد پهلوان زاده
|
مرا این بی تو بودن ها به یغما می برد روزی فراموشت کنم ؟ هرگز تو ماه عالم افروزی
خوشا روزی که با چشم تو مشق عشق می کردم تو درس مهر می دادی و بودم دانش آموزی
خیال انگیز و رویایی شبی سر بخت من آیی که من از غصه لبریزم رهانیم از سیه روزی
اگر یاری کند بختم زمانی با تو بنشینم نگاهت می کنم اما لبانم را تو می دوزی
منی که پیش پایم را نمی بینم چه می گویم؟ به تو که نور فردایی چراغ راه امروزی
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم از لطف جنابعالی | |
|
بسیار ممنون و سپاسگزارم از لطف شما عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسيار زيبا و دلنشين بود