يکشنبه ۴ آذر
دلیل عاشقی شعری از محسن نظری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ تير ۱۳۹۷ ۰۱:۲۲ شماره ثبت ۶۶۱۴۰
بازدید : ۵۷۲ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب محسن نظری
|
ای دلیلِ عاشقی! چندی ست ، اینجا نیستی
در نظر هستی ولی افسوس! ... پیدا نیستی
ماهِ من ، برگرد! ... اینجا تا ابد مأوای توست
تا مرا داری خیالت تخت ، ... تنها نیستی!
قرصِ ماهِ کاملی ، ... یک شهر در تسخیر توست
از حسادت بوده هر کس گفته زیبا نیستی!
هر چه کوشیدند این مردم ، ... تو را نشناختند
مطلقاً در حیطه ی ادراک آنها ، ... نیستی!
واقعیت ها ، اصولاً بر خلاف قصه هاست
جان به لب شد یوسف از دوری ... زلیخا ، نیستی!
پیشِ پایش عاقبت بر خاک می کوبم تو را
ای دلِ خونین ، ... چرا قدری شکیبا نیستی؟
#محسن_نظری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه و زيباست