شنبه ۳ آذر
اینجا همه ی کلاغ ها خوش یومند! شعری از فرشید افکاری
از دفتر رباعی نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۰۷ شماره ثبت ۶۶۰۲۹
بازدید : ۱۱۷۸ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب فرشید افکاری
|
«رفت به باد!»
شب- باده- سکوتِ مِه -عجب حالی بود
تنهایی من؛ چنین شبی عالی بود
افسوس نخور که"آرزو"رفت به باد
با باد نمی رفت اگر مالی بود!
«معبد خون»
در معبدِ جشن ِخون فقط عیاشی ست
با بطری ِسرخ ؛ کارِ تو خونپاشی ست
از خون خوری ات مرا نترسان "ابلیس"
هر قطره ی خونِ من خودش خفاشی ست!
«تاریکی»
نوری که به خشم تیره می تازد نیست
آن نور؛که گردنِ شبم را زد نیست
آن وسعتِ با شکوهِ رویایِ سپید
آن نور؛که سایه ای نمی سازد نیست
«شب آخر»
از جغد و نگاه مارها هیچ نترس
از نحسی ِ قار - قارها هیچ نترس
اینجا همه ی کلاغها خوش یومند
از صبح و سکوت ِ دارها هیچ نترس!
فرشید افکاری
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد پارکی عزیز از نظر لطفتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زيبا و شورانگيز بودند