سه شنبه ۲۹ آبان
عیبی ندارد؟! شعری از شهرام مودب
از دفتر صاع نوع شعر مستزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ۲۱:۲۴ شماره ثبت ۶۵۶۷۴
بازدید : ۹۶۰ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب شهرام مودب
|
بال پرنده آهنین شد .............. عیبی ندارد
پالان خر نامش که زین شد ..... عیبی ندارد
اما سؤالی مانده برجا ............. در خاطر آیا
مردانگی خانه نشین شد .......... عیبی ندارد؟!
هر گل که روزی پروراندم ......... شهدش به کامم
چون زهرِ مارِ آستین شد .......... عیبی ندارد؟!
بی بی قمر با شانه ای قوز ........ فکرش شب و روز
یک لوسیون ضد چین شد ......... عیبی ندارد؟!
فرمود علمی را بیاموز .............. تا چین و امروز
بازار ما بازار چین شد .............. عیبی ندارد؟!
در خلوتش بی رو سیاهی .......... هر دَم گناهی
"شهرام" جزء مؤمنین شد .......... عیبی ندارد؟!
شهرام مؤدب
|
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب و احترام بزرگوار لطفتون مستدام. محتاج و ملتمس دعای فراوان | |
|
سپاس و درود ادیب گرانقدر خوشحالم که مورد پسند حضرتعالی قرار گرفت. از اینکه سروده ناچیزم رو مورد عنایت خودتون قرار دادید ممنونم. همیشه در اوج باشید | |
|
درود بر شما به امید دنیایی متعالی این سروده ی ناقابل گوارای وجودتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بجا و زیباست
مبین مشکلات جامعه
شهادت مولای متقیان حضرت علی ابن ابی طالب(ع) تسلیت
التماس دعا