دوشنبه ۲۸ آبان
کوچه ای خالی از تو شعری از عاطفه محمدپور
از دفتر تاوان عاشقی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ ۰۶:۰۹ شماره ثبت ۶۴۱۰۶
بازدید : ۵۷۷ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب عاطفه محمدپور
|
سال ها بعد
تو را در خیابان های این شهر
خواهم دید
شاید همان کوچه ای
که روزی
لبریز از عطر نفس هایت بود
آن روز تو تظاهر خواهی کرد
که مرا به یاد نمی آوری
و من ایمان دارم
چشمانت مرا فریاد خواهد کشید
عاطفه_محمدپور
|
نقدها و نظرات
|
سلام بانو سپاس از خوش آمد گویی صمیمانتون 💞💞💞🙏 | |
|
درود گرامی ممنون از خوش آمد گوییتون🙏🌹🌹 | |
|
درود بانو به مهر خواندید 🙏🌹💞💞💞 | |
|
درود سپاس از این که خواندید 👌🌹🌹🌹🙏 | |
|
به مهر خواندید گرامی سپاسگزارم🌹🌹 | |
|
درود .ممنون از خوش آمد گوییتون 🙏🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
خوش آمدید به جمع ما