سلام استادعزیزوبزرگوارم
خیلی خوش آمدید
خوشحالم که بازهم شمارادرجمع شعرناب می بینم
وممنونم که مراموردلطف قراردید وشعرعقیمم روقابل نقددونستید
این شعررومدتهل قبل سرودم وسرتاپااشکال وزنی بود
که اگربه کارگاههای سالهای گذشته ی سایت هم سری زده باشیدحتما اونجامشاهده اش خواهیدکرد....
اما کلا ازش فراموش کرده بودم وامسال اتفاقی وسط شعرام دیدمش ودوباره روش کارکردم واتفاقا جلواستادان انجمن ادبی پروین گنابادی هم خواندمش و استادصابری روکه هم حتما میشناسید که ازاستادان وشاعران برتراستان وکشورند
ایشون دوباره شعرم رو بررسی کرد وبه همین بیت ایرادگرفتند وباتوجه به نظرایشون دوباره ویرایشش کردم
ایشون گفتند همین بیت هجای اضافه داره وبهتره حذف شه
ابتدااین بیت اینجوری بوده دراصل شعر
این فاصله هاراهمه گل می کارم
که ایرادگرفتندوگفتند اضافه است یه هجا وبهتره که می راحدف کنید وبگید
این. فاصله هاراهمه گل کارم
ومی راحذف کنیدتادرست شه
ومن خودم بازویرایش کردم وبه جای کارم چیدم رو اوردم که به نظرم قشنگ تربود
الان که شما گفتید هجاکم داره کلا گیج شدم موندم که نظرشمادرسته یا نظردیگراستادانم درانجمن ....
بهاریه ای بس دل نشین شیو ا زیبا لفظ ومعنا عالی چون اجازه نقد دادید در کمال ادب واحترام عارضم در مصراع
(این فاصله هارا همه گل چیدم) اگریک هجا اضافه فرمایید به ریتم تر میشود مثلا
(این فاصله هارا همگی گل چیدم)
حتما از قلم افتادگی است نوبهار طبعتان شکوفه باران باد
پیشاپیش عید تون مبارک