سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 29 فروردين 1403
  • روز ارتش جمهوري اسلامي و نيروي زميني
9 شوال 1445
    Wednesday 17 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۲۹ فروردين

      کودکی نابینا

      شعری از

      مستانه دادگر (ماهور)

      از دفتر شعر زیتون نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ۱۳:۲۶ شماره ثبت ۶۳۱۳۵
        بازدید : ۴۳۱   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مستانه دادگر (ماهور)

      مانده ام......!!
      وقتی که هوای پرواز را
      بر آسمان کشتزار ما می دوختند
      سپیده در کجای افق جا مانده بود؟!
      بدر نیمه بود و
      خنیاگران آفتاب
      مست در میهمان‌خانه ای شوم
      آرمیده بودند.....
      و باز ماه 
      دامنش را بیرون کشید
      از تن سنگهای مرده ی رودخانه....
      مانده ام.....
      چه کسی قبل از طلوع
      لباس عزا 
      بر تن پنجره ها کرد؟!
      تا شکوفه های حسرتمان
      تا ابد
      در چشمهایمان
      ترانه ی باران بخوانند......
      به راستی
      کدامین کودک نابینا
      هر غروب
      چراغ نفتی این دیار را
      خاموش میکند؟!
      مانده ام....!!
      #مستانه_دادگر
      #ماهور
      #بداهه
      ۲۹/بهمن/۹۶
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ ۱۹:۵۶
      درود بانو
      زیبا و جالب بود
      شهادت حضرت صدیقه طاهره تسلیت خندانک خندانک
      علیرضا دادگر
      چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ۰۱:۴۱
      سلام خانم دادگر
      بسیار با احساس خندانک خندانک
      راستی فامیلیتون خیلی خیلی خیلی قشنگه
      تا حالا مثل این فامیلی تو عمرم ندیده بودم خندانک خندانک
      شاهین لقایی(شاهین)
      چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۹:۲۸
      سلام بر شما شاعر گرامی
      بسیار زیبا و با احساس بود شعرتان.
      پاینده باشید. خندانک خندانک خندانک
      رضااشرفی فشی
      جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ۰۰:۰۴
      درود زیبا بود خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0