جمعه ۲ آذر
ایرانسل شعری از احمد رضا شیخ
از دفتر سیب نقره ای 2 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ۲۲:۳۰ شماره ثبت ۶۳۱۲۰
بازدید : ۷۷۳ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب احمد رضا شیخ
|
فردا قرارِ کاری ام را می روم کنسل کنم
تا هر دو سیم کارت تو را فور جی ایرانسل کنم
ای رونق کاشانه ام ای دلبر جانانه ام
شاید که درشرکت تو را اصلا مدیر عامل کنم
یا بهر پایان نامه ات مطلب اگر کم داشتی
یک تک بزن تا فورا آن را سرچ در گوگل کنم
چون غنچه زیبا میشوی چون گل شکوفا میشوی
وقتی که مژگان تو را با دست خود ریمل کنم
ای آخر جادوگری ای غایت افسونگری
وقتی نگاهم میکنی یاد کریس آنجل کنم
در جشن میلادت اگر فرصت نشد شرکت کنم
چون رفته بودم وانت همسایه را بُکسل کنم
#احمدرضاشیخ
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم از لطفتان جناب دادگر ولی بگمانم اشتباه میکنید چون وزنش درسته | |
|
یک تک بزن....مستفعلن....تافورا آن ....مستفعلن ....را سرچ در ....مستفعلن....گوگل کنم......مستفعلن | |
|
سپاسگزارم دوست عزیز ممنونگ از بذل توجه تان 👍🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.