دوشنبه ۲۸ آبان
پوسيده ريشه ام ! شعری از کریم لقمانی سروستانی
از دفتر s@rv نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ ۱۶:۳۲ شماره ثبت ۶۲۸۴
بازدید : ۷۵۳ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر کریم لقمانی سروستانی
آخرین اشعار ناب کریم لقمانی سروستانی
|
ميخواستم زيستن باخودتجربه كنم
درشب زفاف عقل مهجورم
اماجارچيانِ شاباش گو
بازهم به متاركه باخودميكشاندم !
باغروركاذب وُ خمودم
چگونه حذركنم باچشمان نانجيب
ازپوسيده اقبال ناخلفم
كه حسدميورزدبرروشني ِتاريكم
تا كي چون مترسكي
درگِل بمانم
تا لَم دهند شاخه ها برزانوان لرزانم
پوسيده ريشه ام !
ازقلقلكِ كرمهاي زيرخاك
وباري كه بردوشم سنگيني ميكند
بي رمق
درخودآوارميشوم !
بي آنكه حتي شبي
مهمان حجله خانه ي دلم باشم
آه ازتخيلات ناسازم
s@rv
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.