جمعه ۲ آذر
آتشفشان شعری از بردیا امین افشار
از دفتر گل سنگ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۲۴ شماره ثبت ۶۲۱۱۶
بازدید : ۴۴۷ | نظرات : ۱
|
دفاتر شعر بردیا امین افشار
آخرین اشعار ناب بردیا امین افشار
|
این چه دَردیست
که می فشارد بغض را
نمی کُند بر ماهی فراخ
دیوار های تنگ حوض را
این چه رَدیست
که می ماند بر زمین باقی
می رَویم گرچه تا افق
نمیکُنند ، جاده ها بر هم تلاقی
چه می شود که دیگر نسیم
بر زلفِ جنگل نمی کِشد شانه
نمی رَهد از دست گرگ ، آهو
نمی بارد باران بر حیاط خانه
این چه زخمیست
که نشسته در پهنۀ کویر
نمی شود درمان با گلاب
ندارد از گل سرخ ، تصویر
بر که کنم گمان
از که بیابم ، از چه بجویم نشان
هستیم همه برگهای یک نهال
که می سوزیم در بارش آتشفشان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.