يکشنبه ۴ آذر
چکیده شعری از علی کارگر( پیرو)
از دفتر دیار عاشقی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ۰۳:۱۳ شماره ثبت ۶۱۸۴۹
بازدید : ۷۹۱ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر علی کارگر( پیرو)
آخرین اشعار ناب علی کارگر( پیرو)
|
تا خریدارش شدم درقلب خویش جا داده ام
جای خویش در قیمت افکارمبنا داده ام
خط خطی هایم برایم گوهر است
کی مگر تکیه براین دیوار دنیا داده ام
وقت عشق و عاشقی شب تا سحر
بر تن بیمار رنجها داده ام
دل نوشته بیش و کم حرف دل است
حرفهایی که اندر سینه ام جا داده ام
گو ئیا گفتی عزیزم بر غریبه دل سپردن خطاست
من که دل بر خالق دانای یکتا داده ام
نیمه شبها وحی عشق نازل شود
بهر این الهام ربانی چه شبهاداده ام
خواب شیرین شب و چشم خمارمست می
من به این چشم خمار گویا سخنها داده ام
نقطه عطف من و شعرتو زیباتر شده
پیرو گوید قیمتی خواهی برای شعر زیبا داده ام
چون کلام دل ز دل امد به دل یارم نشست
حافظا ای شاعر زیبا برای شعر مبناداده ام
علی کارگر (پیرو)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و دلنشین بود