چهارشنبه ۱۶ آبان
شب یلدایی شعری از سمیر آبشار (هیمه)
از دفتر غمگوشه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ۰۰:۵۹ شماره ثبت ۶۱۸۰۴
بازدید : ۵۵۸ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر سمیر آبشار (هیمه)
آخرین اشعار ناب سمیر آبشار (هیمه)
|
امشب من و درازای شبی طولانی
گوید در برابر غم ها تو رو به پایانی
نخواهد داد مجال اینشب یلدایی
بقدرت خاطراتش میکند ویرانی
اتاق تاریک و بی در و پنجره ای
نفس هم میکند برایم،رجزخوانی
محاصره کرده سکوت،اطرافم را
فقط جغد شوم گاه کند نجوایی
وهم میبارد از ابرهای تیره شب
خطو نشان میکشد، نکن شیدایی
گر بتاراج برد تیرگی باکی نیست
بدون من نیز ادامه دارد فردایی
از جانب من برسانید سلامم را
به شکوفه ،باران ودلهای دریایی
سمیرآبشار
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استادم سپاسگزارم... | |
|
درود بر شما بزرگوار. سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و دلنشین بود