يکشنبه ۴ آذر
پرواز پروانه شعری از سعید میرزامحمدلو
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ۲۳:۳۴ شماره ثبت ۶۱۳۷۱
بازدید : ۷۷۰ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر سعید میرزامحمدلو
آخرین اشعار ناب سعید میرزامحمدلو
|
پروانه شدی و پر گرفتی
راه دگری به سر گرفتی
هنگامه ی روشنای مهتاب
چون آتش خفته در گرفتی
گرمای وجود شهر بودی
دل از چه ز شهر برگرفتی
در همهمه ی هوس پرستان
از خلوت خود خبر گرفتی
چون قیمت خود نخوانده بودی
کاری به چنین خطر گرفتی
دامان تو حرمتی دگر داشت
خود راه در این هنر گرفتی
حالا که فلک گرفته جانت
گویم که فلک گهر گرفتی
این شام نبوده ام به شادی
زیرا ز شبم سحر گرفتی
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم سید جان الهی صدوبیست سال زنده باشید اول خواستم بگم هزارسال گفتم یه دعایی کنم شدنی باشه لطف کردید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.