يکشنبه ۴ آذر
کوه شعری از حسام طهماسبی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۴۷ شماره ثبت ۶۱۲۴۸
بازدید : ۴۹۳ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب حسام طهماسبی
|
آدم به آدم میرسه وقتی
هر دوی ما تو مشت هم باشیم
حتی یه کوهم میرسه به کوه
وقتی مثه کوه پشت هم باشیم
دیوارای خونه م رو از اول
با قاب عکسای تو میسازم
اینجوری حتی وقتی که نیستی
تو خونه باتو عکس میندازم
سرعت راه رفتن من با تو
یکی شده همپای تو میرم
انقدری ما باهم هماهنگیم
وقتی که تو سیری منم سیرم
وقتی زیر آفتاب را(ه)میریم
من دو برابر دوستت دارم
هم تو کنارم هستی هم سایه ت
دستامو تو دستات میذارم
دیوارای خونه م رو از اول
با قاب عکسای تو میسازم
اینجوری حتی وقتی که نیستی
تو خونه باتو عکس میندازم
#حسام_طهماسبی
|
نقدها و نظرات
|
سلام مدیریت محترم سایت تشکر از محبت شما بزرگوار برای به فروش گذاشتن ترانه ها فقط اگر میشه کجا میتونم باهاتون دقایقی صحبت کنم؟ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.