شنبه ۲۶ آبان
نو نهال عشق شعری از فاضل نادرپیشه
از دفتر چند خطی زندگی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ۲۲:۵۸ شماره ثبت ۶۰۹۹۸
بازدید : ۵۵۱ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب فاضل نادرپیشه
|
خاطرم درگیر رؤیای تو بود اما شکست..
چشم هایم محبس اشک تمنای تو بود اما شکست..
مرغ دل جلد تماشای تو بود اما پرید...
حنجرِ مرغ غزل خوانم ز مژگانت درید..
تیری از بحر وجودت آنچنان بر دل نشست..
کشتی عشقم ز وصلت عاقبت بر گِل نشست..
گوشهای بنشستم و از حال خود گریان شدم..
از وفای بی وفایان نزد حق نالان شدم..
در همان حال پریشان با دلی چاک و جری..
کودکی آمد به سویم کودکی پاک و بری..
طفل آمد رو به من شد یافت من را مشتری..
گفت من را : هی پریشان حال...! گل هم میخری..!؟
چشم در چشمان آن طفل پریشان دوختم..
آتشی در من به پا شد ، از درونم سوختم..
طفلکی معصوم تر از برگ گل های بهار..
کودکی غم دیده ، اما مرد تر از روزگار..
لب به خنده باز ، اما دیده اش برعکس بود..
جای مادر در تمام عمر او یک عکس بود..
من خجل گشتم ز رویش غم بنامم عشق را
رنج و سختی مینشاند نو نهال عشق را
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.