جمعه ۱۸ آبان
خواهر من گوهر یکدانه ام شعری از فرزانه نصیری (مهربانو)
از دفتر شمیم مهر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۴۷ شماره ثبت ۶۰۹۱۴
بازدید : ۱۲۳۶ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر فرزانه نصیری (مهربانو)
آخرین اشعار ناب فرزانه نصیری (مهربانو)
|
((خواهر من گوهر یکدانه ام))
..
چھارم آذر ،گویا یک بھاری دیگر است
جشن میلادتو ھم در گلعذاری دیگر است
ای فریده خواھر من گوھر یک دانه ای
آرزوی شادیت قول و قراری دیگر است
خانه با تو چون بھشت انورین باشد مدام
زندگانی با تو ھم یک روزگاری دیگر است
ای که ھستی ھمدم و یار پدر ھم مادرت
اجر و پاداش توبا دادیاری دیگر است
بین که فرزانه به تو گوید مبارک زادروز
شادباش من برای تو شعاری دیگراست
یکصد وسی سال باشی برقرار و شادمان
این دعا ھم بھر تو یک افتخاری دیگر است
***
پ ن:
تقدیم به خواھر عزیز و دوست داشتنی ام
(( فریده جان ..بھترینھا را برایت آرزومندم گلم ))
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.