چندی از بداهه های شب گذشته در داغ هموطنان حادثه دیده ی کرمانشاه ...
تقدیم به تمام هموطنان عزیزم بخصوص کرمانشاهی های عزیز
پس لرزه ها کمی آرام مرا تکان دهید
در وجود من بغضی چند ساله خفته ست
هر چه به سرم آمد از بختی بد است
در سجود من آه حرفی پر ناله خفته ست
.............................................................................
آه ای کرد دلاور و غیور کشورم
ببین چه گونه افتخار صبر ایران شده ای
بمیرم برایت کودک نالان و زارم
که ز تشنگی ملتمس بارش باران شده ای
.............................................................................
ای دیده ببین چه پر ز اشک گشتی
حیران شدی و نالان و گریان شده ای
ای دل از من مخواه خاموش باشم
تو خود ز حرف شبیه دیوان شده ای
.............................................................................
ای درد ببین زمین چه حالش بد است
بر دل های ما تو مهمان شده ای
ای بغض نا تمام و پرسوز باید بشکنی
در پشت چهره ام پنهان شده ای
............................................................................
آه تو ای بلای ننگین و عبوس
چرا اینبار قاتل جان کٌردان شده ای
تیره کردی جامه بر تن عروس
مثل بمباران در یک گردان شده ای
.............................................................................