شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
جامانده
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
......................................
جاموندم آقا،از زائراتون
میشه بیام من،تو بارگاهتون
جا مونده هستم،از راه و جاده
دل خسته و زار،چشمم به راهه
موندم دوباره،در حسرت یار
دعوت نکردی،این نوکر زار
در حسرت اون،قبه طلائیت
ترسم بمیرم،من در جدائیت
عمری می خونم،تو روضه هاتون
روحی فداکه،جونم فداتون
شمس الضحی ای،شاه شهیدان
عمرم سر اومد،ای ماه تابان
نوکر نبودم،بنما قبولم
راهیم بکن تو،حج قبولم
تو پادشاه و من هم گدایم
دست گدایی،سویت روانم
درمان دردم،دردم دواکن
این نوکرت را،آقا صدا کن
پای پیاده من، را روان کن
با سیل زائر،برمن نگاه کن
تو دلربا و ،من عاشق تو
کی می شوم من،کی لایق تو
جا موندم آقا،از اربعینت
چشمم به جاده،گشته غمینت
کاش من پیاده،مانند جابر
آیم به سویت،ای نور فاخر
ساقی شده پیر،در حسرت تو
آید که گردد،او زائر تو
.............................................
شاعر و مداح اهل بیت ذاکر الحسین رسول چهارمحالی(ساقی)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آیینی زیبایی است