جمعه ۲ آذر
سردار سلیمانی شعری از مراد علی پیرگزی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ۱۵:۱۳ شماره ثبت ۵۹۷۵۵
بازدید : ۴۹۵ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر مراد علی پیرگزی
آخرین اشعار ناب مراد علی پیرگزی
|
ای آبروی شیعه و کیش مسلمانی
خاتم شد از نامت بلند ای مرد ایرانی
گر گویمت رستم ویا گیوی که بل سرتر
زیرا نگین میهنی مهر ی سلیمانی
نامت چو بنهادند قاسم کس چه میدانست
روزی میان جان و دل از دل نمیمانی
شیری به روز اندر نبرد و پارسای شب
ای گشته کشور از تو سر ای مرد کرمانی
سر را نهاده بر کف و پیگیر میجنگی
بازوی سخت مردمی پاینده میمانی
کردوبلوچ و ترک و فارس راه تو میگیرند
مردم همه سرباز و تو سردار میدانی
رهبر تو را گوید شهید زنده ای پرکار
درمانده کردی خستگی را سر ز شیرانی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و حماسی
در وصف سردار مدافع حریم اهل بیت عصمت و طهارت