پنجشنبه ۲۴ آبان
آن روزها شعری از آزاده میرکمالی راینی
از دفتر عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۱۲ شماره ثبت ۵۹۴۲۷
بازدید : ۳۴۸ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر آزاده میرکمالی راینی
آخرین اشعار ناب آزاده میرکمالی راینی
|
آن روزها در بهار من
در گذر از کوچه باغ ها
گل ها به اختیار پر پر می شدند
و برگ ها در افتادن
بر یکدیگر سبقت می گرفتند
تا فرش راهی شوند
که تو از آن می گذشتی
آن روزها
روزهای انتظار
روزهای خوب
می دویدم
در کوچه های مست
از بوی یاس ها
می زدم
گلی به گیسوانم
و در هیاهوی نسیم
با ترانه مرغان عاشق
پایکوبان آمدنت را
جشن می گرفتم
افسوس و آه !!
آن روزها
چه زود رفتند
چه زود !!
و من بی نام و نشان
در کوچه باغ یاد تو
آنجا که صدایی جز
صدای رهگذر روزگار نیست
مروارید هایی را که
تو روزی خریدارشان بودی
به حراج گذاشته ام
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست