جمعه ۲ آذر
پیدای نا پیدا شعری از حسن معظمی گودرزی ( کولی)
از دفتر کولی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ۰۰:۲۹ شماره ثبت ۵۹۱۶۸
بازدید : ۳۵۰ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر حسن معظمی گودرزی ( کولی)
آخرین اشعار ناب حسن معظمی گودرزی ( کولی)
|
تو اگر هستی.
من چرا گم شده در خیالم.
تو اگر بارانی.
عطش خشک .بیابان
چرا ...ماسیده بر زبانم .
رنگ چشمانت .راه گذار به ابادیست
راه توام از جانم روبودست.
چرا رسیدم به نیمکت خالی.!
نیلوفر در زلال دستانت. قد کشید وشود ماه تابی.
چرا در آغوش بوته ای خشک رفت .
پیچک صحرای.
در خلوت تنها ایم .هستی.
همه جایی .
در همهمی بودن ها.
چرا... می رم به تنهای.
تو: هستی همین حالا.
نقش خیال می زنم از تو..
پیدا ی نا پیدا ......
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام دختر پاییز سپاس از نظرت .
| |
|
سلام مرا با نظرت شاد کردی امید که شاد باشی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.