جمعه ۲ آذر
به پای عشق تو دادم تمام ایمانم شعری از علی نصرالهی (مجنون)
از دفتر دیوانه مجنون نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ۰۳:۱۹ شماره ثبت ۵۹۰۰۷
بازدید : ۵۲۰ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر علی نصرالهی (مجنون)
آخرین اشعار ناب علی نصرالهی (مجنون)
|
به پای عشق تو دادم تمام ایمانم
جذام عشق تو اکنون فتاده در جانم
مگر نه اینکه طبیب دل گرفتاری؟
به لطف علم طبابت بیاب درمانم
نه صید میکند اینجا کسی دل زخمی
نه پاک میکند اشکی ز کنج چشمانم
منم که در پی لیلا رخی شدم درراه
ولی چو یوسف مصری درونِ زندانم
غزل سرایی این دل نمیرسد پایان
شبی به دست اجل میرسم به پایانم
خدا اگر برسد سوز من به درگه تو
تمام حور و پری را به عرش گریانم
اگر خیال تو بر سر کند شبی مجنون
درون میکده مستی شود چو مستانم
علی مجنون
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما و حضور گرمتان مهربان | |
|
درود بر بانو ناصری نسب، الهه ی ذوق و احساس، سپاس از حضورتان در این دفتر، حضورتان مایه ی دلگرمیست | |
|
درود بر استاد عزیز و بزرگوارم آقای حمید نوریِ عزیز،،، سپاس از محبت همراهی و لطفی که به این حقیر دارید،،، وجود اساتید مهربان و دلسوزی چون شما باعث دلگرمی و انگیزه ای مضاعف برای این منه کمترین میشود، ،،، امیدوارم همواره با تجربیات ارزشمندتان مسیر را برای این بنده حقیر روشن و هموار سازید، دست بوس تمام دوستان اهل قلم، علی مجنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست