جمعه ۲ آذر
سُراغت را ... شعری از حسین حسن پور
از دفتر تک بیتی نوع شعر تک بیتی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ ۰۹:۵۰ شماره ثبت ۵۸۷۷۸
بازدید : ۴۰۵ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب حسین حسن پور
|
سراغت را گرفت از من ، شبی این دل ز مهجوری
جوابم شد فقط آهی ، که رفت آن بر نمی گردد ..!!
حسین حسن پور
ک ب ب ب / ک ب ب ب / ک ب ب ب / ک ب ب ب
ک ب ب ب / ک ب ب ب / ک ب ب ب / ک ب ب ب
مفاعیلن / مفاعیلن / مفاعیلن / مفاعیلن
|
|
نقدها و نظرات
|
خواهر فاضله سرکار خانم عجم سلام خاکم ... | |
|
دوست عزیز جناب آقای رمضانی سلامی از روی ادب و علیکی از جانب شرع غرض از اینکار به رخ کشیدن توانائیهای یک قلم است که اگر با کمی دقت و با تامل و حوصله ... میتواند یک کار بدون عیب را به تماشا بگذارد . مانا باشید به مهرورزی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیارهم زیباااا