جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر آرش حاتمی (تکروٍ تنها)
آخرین اشعار ناب آرش حاتمی (تکروٍ تنها)
|
تجربه کن...
نیشِ مارِ خوش خط و خال آشنا
و زهر عقرب ساعات زندگی
تجربه کن...
فریاد محکم ِنرسیدن ها
در گوشِ ناشنوای دنیا
تجربه کن...
صدای شکست آیینه های بخت خود
و چشمان خیره شده ی خوشبختی...
در پشت چراغ قرمزها
تجربه کن...
سفره ی بی سینِ شب ها
و دود سیگار نمناک بی کسی
تجربه کن...
طلاق احساس ها...
در میان شاهدان حسودِ بی منطق
تجربه کن...
شکست معصومیت چشمان...
در برابر فریب زیرکانه ی نقاب ها
تجربه کن...
نامحرمی خوشبختی...
و توبه ی سخت خوشی ها
تجربه کن...
بغض حجیم گلوی زمان...
و درد یلدایی جدایی ها...
و تجربه کن...
#غم#ناراحتی#درد#حسرت#اشتباه#گذشت و...
تابستان 96
تکرو تنها
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد گرامی | |
|
درود سپاس از مهرتان بانو | |
|
سپاس از مهرتان | |
|
درود سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست