جمعه ۲ آذر
شهید صلابت شعری از حسین حسن پور
از دفتر تک بیتی نوع شعر تک بیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۱۱ شماره ثبت ۵۸۴۴۷
بازدید : ۴۶۵ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب حسین حسن پور
|
تیری زده بر قلب عدو حُجب نگاهت ..
آن چشم خبر داشت که سر نذرِ " حُسین " است !!
حسین حسن پور
|
نقدها و نظرات
|
با سلام خدمت خواهر فاضله سرکار خانم جمیله عجم(بانوی واژه ها)
متشکرم از شاگردنوازیهای شما
تقدیم به روح پر فتوح " شهید محسن حججی " که مردانگی را به نمایش کشید .... | |
|
استاد ارجمند جناب آقای عباسعلی استکی(چشمه)
دریا ، دریا درود متقابل بر نگاه شما | |
|
خواهر فرهیخته سرکار خانم سیده لاله رحیم زاده
متشکرم | |
|
ضمن عرض سلام و ارادت خدمت حضرت دوست جناب آقای ابوالفضل رمضانی (ا تنها)
کار "شهید حججی" شاهکار بود ... ما کجا و خلق شاهکار کجا .! مانا باشید و پویا | |
|
با عرض سلام خدمت خواهر فرزانه سرکار خانم نیره ناصری نسب
خاکم بانو خاک ...
همچنین .
| |
|
استاد ارجمند جناب آقای انصاری
زیباتر حضور و نگاه آن سرور است .
مانا باشید و جاودان | |
|
با سلام خدمت خواهر فرهیخته سرکار خانم آرزو نامداری
ممنونم گرامی گرانمایه مانا باشید و سبز | |
|
دوست دانشمند جناب آقای پارکی
از اینکه مورد قبول شما واقع شده بسیار خرسندم
قلمتان نویسا | |
|
دوست ادیب و فرهیخته حضرت سید ابراهیم میری
بیکران درود متقابل بر نگاه شما سبز باشید و جاودان | |
|
استاد صاحب سبک جنای آقای رمزی
سلام و عرض ارادت
از شاگردنوازی آن سرور بخود میبالم
مانا باشید و سرافراز | |
|
سلام بر خواهر گرامی سرکار خانم نیلوفر نادی مقدمتان گلباران و بیکران سپاس از حضورتان خاکم ، خاک | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
کوتاه اما زیبا وعمیق بود وپرمعنا