جمعه ۲ آذر
خدانگهدار شعری از سمانه باقرزاده
از دفتر پاييزان نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۰۷ شماره ثبت ۵۸۴۴۳
بازدید : ۵۲۱ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب سمانه باقرزاده
|
....
فراموش ميکنم انگار نه انگار
که عشقي بين ما بودش اين بار
.....
|