جمعه ۲ آذر
خسوف شعری از علیرضا مسیحا
از دفتر عاشقانه نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ۲۳:۵۶ شماره ثبت ۵۸۱۵۳
بازدید : ۶۲۸ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب علیرضا مسیحا
|
در بین مردم باز پیچیده
امشب دوباره ماه میگیره
انگار از خورشید رنجیده
از دست عشقش باز دلگیره
وقتی که قهرن آسمون تیره است
اینو تموم شهر میدونن
بهر وصال ماه و خورشیده
امشب نماز آیات میخونن
ماه منی رفتی خسوف تو
روز و شب من رو سیه کرده
اینو فقط تویه دلم میگم
حرف دلی که خیلی پر درده
شب روز میشه با نگاه تو
با خنده ات دل می رود از دست
هوشیار میشم من زمانیکه
با بوسه های تو شوم سرمست
برگرد نذرت کرده ام جانم
ای عشق زیبا ، ماهه نورانی
من هم نماز آیات میخوانم
با مردم این شهر ، میدانی؟!
#علیرضا_مسیحا
۱۳۹۶/۰۵/۱۶
ساعت:۲۰:۱۵
|
نقدها و نظرات
|
لطفتان پایدار | |
|
سپاس دوست گرامی | |
|
لطفتان مانا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود