جمعه ۲ آذر
چه بهائی دارد شعری از بردیا امین افشار
از دفتر گل سنگ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ۲۲:۴۳ شماره ثبت ۵۷۹۹۸
بازدید : ۳۶۴ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر بردیا امین افشار
آخرین اشعار ناب بردیا امین افشار
|
چه صفائی دارد ؟
آنجا که قدح هست
می رقصند شکوفه ها در بر هم
آنجا که میشود عسل ، انباشته بر روی هم
چه نوائی دارد ؟
آنجا که بلبل هست
در مردابهایش فلوت می زنند
آنجا که با ابریشم ، جامه می تنند
چه هوائی دارد ؟
آن جا که هستی تو
خرم و شاداب می شکفد گل سرخ
آنجا که نمی گیرد خورشید ، از روی ماه ، رُخ
چه بهائی دارد ؟
آنجا که نمی ریزد خون
نمی شکند درب خانه ای
آنجا که نمی کشد سفیر ، صدای گلوله ای
|
نقدها و نظرات
|
مرسی استاد گرامی از نگاه گرم و تشویق سبزتان . قدردانتان هستم | |
|
سپاس استاد گرامی ، تشکر از بذل توجه و تشویقتان . سربلند و در اوج باشید
| |
|
تشکر استاد ارجمند ، متشکرم از همراهی و تشویقتان . شکوفندگی هر چه بیشترتان را آرزومندم | |
|
قدردان تشویقتان هستم.سپاس از محبتتان . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
متفاوت و زیبا ست