بی تو،
دل تنگ ترین
"دختر پاییزم"
بهارک (دختر پاییز)
پ .ن.خواهر نازنین و زیبا روی من (بهنوش) حالا ک سرطان داری
اندوه پاییزیِ من دو چندان شد..
جا داره ک تشکر کنم از تک تک شما اساتید محترم و دو ستان عزیزم
ب خاطر دعای خیرتون برای (بهنوش)نازنین م.
استاد مهربانی ها(جناب ملحقِ عزیزم)،(بانوی واژه های عزیزم)،(الهه ی احساس نازنین م)
(زهرا منصوری ، فاطمه ی گودرزی(لیا)،استاد نیره ناصری نصب...استاد الاله ی سرخ...استاد صحبت پارکی،استاد حسن برزگری،استاد انصاری،برادران خوبم(سینا.ابوالفضل.عماد عزیزم)....دوست عزیزم فاطمه باقری،نرگس فتحی زاده(موژان)،استاد لیلا بابا خانی(سماالغزل)مهربانم،استاد شیخی(دیوانه)، استاد مجتبی شفیعی (شاهرخ)، استاد مهدی صادقی مود،استاد علی رفیعی(امید)، استاد م اسفندیاری(سیاوش)،استاد( کورش راد)، استاد ارزو نامداری (عتیق)،استاد استکی(چشمه)،مه ناز عزیزم(بانوی فصل ها)....... تمامی اساتید و دوستان خوبم..