چهارشنبه ۱۶ آبان
جانسپردن شعری از سمیر آبشار (هیمه)
از دفتر غمگوشه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ۲۲:۳۶ شماره ثبت ۵۷۷۵۵
بازدید : ۴۴۰ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر سمیر آبشار (هیمه)
آخرین اشعار ناب سمیر آبشار (هیمه)
|
بشتابید ای خلایق اینجا دیدنی پر است
بشتاب کیجا طلوعی رو به مردن است
از دستتان نرود دیدنه این نظاره گاه
کینجا هزار آرزو در حال شکستن است
مرگ من باعث خنده این خلایق شود اگر
چه عیب. معشوقم ز آنها شادمان تراست
خوب بنگرید این جانکندنی که شاهدید
مزد عاشقیست .نه دستمزد دشمن است
تا اخر این نمایش بی نظیر من بمان
پرده اخر است و گل احساس پرپر است
سمیر آبشار
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بزرگوار متشکرم مهربانو | |
|
سلام و درود سپاسگزارم از لطف بی کران و وقتی که برای خواندن نوشته حقیر این بنده حقیر صرف کردید. مانا باشید. در پناه حق | |
|
سلام و عرض ادب خدمت استاد گرامی اینگونه تمجید از بنده کوچک بسی دلگرمی و شور برایم به ارمغان آورد . بزرگوار. عالیجناب ..دست بوس شما عزیزان هستم. شمایی که پشتوانه من و مانند منید. سپاسگزارم. در پناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا ست