بنام خدا
سرخی گل
"""""""""""""
سرخی گل از من
سرخی گل از تو
زیر سقفی آبی
روی فرشی خاکی
هر زمان خورشیدم
هر زمان مهتاب
چشمه ای جاری تر
از دل پاکم نیست
زیر سقفی آبی
روی فرشی خاکی
غنچه ای زیباتر
از دل پاکم نیست
قلب من چون غنچه
روی تو چون خورشید
بشکفد این غنچه
در بهار عشق تو
بوی دست و دامانت
همچو بوی نرگس ها
روی من چون مهتاب
روی تو چون خورشید
نور من هم از توست
زیر سقفی آبی
روی فرشی خاکی
قلب من می لرزد
لحظه ی وصل تو
سرخی گل از من
سرخی گل از تو
--------------
□ با احترام ؛ این سروده و اثر ناقابل را به حضور سه نفر از ادیبان توانمند و فرهیخته و گرانقدر استاد پارکی(صبی) ، استاد ابوالحسن انصاری (الف رها) و استاد حمید رفیعی راد(کورش)که همواره از راهنمایی ها و محبت و بزرگواریشان بهره مند بوده ام، ضمن تقدیر و تشکر تقدیم می نمایم ، امید که پذیرا باشند. بدیهی است تمام اساتید و دوستان شاعر وهنرمند برای حقیر عزیزند و مدیون لطف و محبت همه بزرگواران هستم ...
...........................
علی رفیعی ( امید )
سلام
تقدیمی بسیارزیبایی بود
مبارک دوستان واساتیدبزرگوارمان که لایق تقدیرند
واحسنت به این همه عشق ومرام ومهرپراکنی