جمعه ۲ آذر
فراموشیت شعری از ملود متولیان
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ ۰۱:۲۲ شماره ثبت ۵۷۳۱۴
بازدید : ۷۲۲ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب ملود متولیان
|
اگه راهی نبود ام من
یه جاده تا تو میساختم
ولی کافی نبود اینکه
همش با من باشه خواستن
شروعش اتفاقی بود
تهش اصلا مشخص نیس
یه چیزایی باید باشه
که از بی تو شدن ترسید
آره من قلبمو کشتم
ولی پای تو ام گیره
سکوت حرفایی رو بت زد
که نشنیدی ازم دیگه
اگه رفتن دلیل میخواد
دلیلش رو نمیدونم
ولی بر عکس تو حرفی
نمیگم که نمیتونم
همیشه تلخیه پایان
جواب قلبمو داده
شاید دیوونگی بسه
با اینکه عالمی داره
کاری کردی فراموشیت
بشه آسون تر از قبلم
همین روزا میفهمی که
نمیکوبه برات قلبم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.