جمعه ۲ آذر
بمون شعری از علیرضا مسیحا
از دفتر عاشقانه نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ۱۵:۱۵ شماره ثبت ۵۶۹۰۳
بازدید : ۸۰۵ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب علیرضا مسیحا
|
دلم تنگه برای لحظه ای که
نگاهم میکنی از پشت شیشه
بمونی زندگی معنا میگیره
نباشی بی تو دلتنگم همیشه
یه کوهو جابجا کردم زمانی
که فهمیدم تو اینجا موندگاری
بمون خورشید من شو ، ماه من باش
بمون ای گشته در من روح جاری
تموم لحظه های با تو بودن
ببین قلب منو تسخیر کرده
نه (من) دیگه نمونده ، این تویی تو
نگاهت این (منو) تبخیر کرده
دلم میخواد هوا ابری بمونه
من و تو زیر بارون پر بگیریم
اگه ۱۰۰ سال باهم عشق کردیم
کنار هم برای هم بمیریم
بهم قولی بده با من بمونی
یه تنها با یه تنها زوج میشه
بگو امشب دلم آروم بگیره
بگو پیشم میمونی تا همیشه
#علیرضا_مسیحا
۱۳۹۶/۰۴/۰۴
ساعت:۱۱
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از حضور پر مهر و همیشگیتون | |
|
ممنون از احساس زیباتون | |
|
ممنون از حس بینظیرتون همیشه همراه و باعث دلگرمی قلمتون روان... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است