دختر پاییز
**
دختر پاییزمن
از غصه لبریزم من
قصه پاییزم من
یک تب – تب خیزم من
**
از تب که تب خیز من
از تب که لبریز من
از تب به خود می سوزم
من غم پاییزم من
**
از گریه لبریزمن
پر سوز و درد خیز من
پر تب و تب خیز من
پر سوز و تب خیز من
**
هر کی بامن نشسته
از دل من گسسته
از این همه غم من
رفته و بر نگشته
**
**
دختری از جنس پاییزم من
دختری از حزن لبریزم من
دختره ترانه هایه غصه ام
دحتر ترانه هایه محزونم من
من مرغ حنانه پاییزم من
**
من صدایه برگ پاییزم من
دختر پاییزی غم خیز من
من غصه های یه غم پاییزم من
برگ خزان فصل پاییزم من
**
رخسار برگ زرد پاییز من
گریه بلبل های پاییزمن
نغمه سرایه فصل پاییز من
از گریه وجود – لبریزم من
**
من اسیر غم پاییز من
من اسیر غربت غم خیز من
از غربت درون که لبرزیم من
هم سفر نوا یه پاییزم من
**
سبز مرا پاییز در ربوده
دفتر من بهار به خود ندیده
صحرایه من سبزی به خود ندیده
این دل من خوشی به خود ندیده
**
بهاری چشم ه من هرگز ندیده
که سبزی چشم من هرگز ندیده
که جز رنگ حزان چشم ندیده
که جز گریه که چشم من ندیده
**
**
بهار خنده ام به پاییز خشکید
بلبل عشق من به پاییز پرید
رفت و دیگه چشم من اون ندید
رفت و دیگه حال من نپرسید
**
بهار سبز من به پایین نشد
بهارک سبز من چندان نشد
نیمه فصل- بهار من خزان شد
بهار سبز من چه زود تمام شد
**
هزار و یک ترانه
دفتر دهم (کلاسپیدها)
نام ترانه: دختر پاییز
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش96/1/4- بداهه- ناتمام
درود
زیبا بود