جمعه ۲ آذر
حضرت شراب شعری از سیدمهدی حسینی فرد
از دفتر محبتانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ۰۲:۳۰ شماره ثبت ۵۶۶۹۷
بازدید : ۵۷۲ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر سیدمهدی حسینی فرد
آخرین اشعار ناب سیدمهدی حسینی فرد
|
شب زیر پر مشکی چشمان تو آقا
یوسف ته آن چاه زنخدان تو آقا
آهو شده ام تا که به دام تو بیفتم
صد مرد کماندار به مژگان تو آقا
تفسیر نگاهت به پیمبر شده نازل
جبریل امین حامل قرآن تو آقا
شمشیر تو در معرکه دنبال حریف است
عالم پر کاهیست به طوفان تو آقا
گیسو مده بر باد ، اذا زلزت الارض
یعنی سر هر زلف پریشان تو آقا
لا حول ولا قوت الا به نگاهت
کافر شده ام یا که مسلمان تو آقا
والشمس ضحاها همه تفسیر جمال
تابندگی ساحت ایوان تو آقا
انگور گره خورده به گیسوی ضریحت
چشمم به تو سفره احسان تو آقا
من کلب سیاه نجفم حضرت دلبر
سر از من شوریده وسامان تو آقا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به به
بسیار عالی
ماجورباشید ان شاالله