دوشنبه ۵ آذر
حوای هوای تو شعری از نغمه ششگل(نغمه شین)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ۱۹:۲۰ شماره ثبت ۵۶۵۹۰
بازدید : ۵۳۲ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر نغمه ششگل(نغمه شین)
آخرین اشعار ناب نغمه ششگل(نغمه شین)
|
حالا که آمده ام
ساده با تو حرف می زنم
ساده نفس می کشم
در اسارت روح پرتلااطمم
ساده بگویمت
بی تو سخت زندگی می کنم
آسان می میرم
چقدر ساده قربانی کردم تمام پرنده های خیالم را
در آسمان بی فردای تو
ریشه در ابر دارد این دریای عاشقی های من
این بوی شرجی
این ساحل خیس آرزو
این ردپای روشن باران
این لباس سیاهی که می پوشاند
تمام رد دست هایت را
در فراسوی مرز های تنم
این شعر سپیدی که نم نم چکه می کند
از آسمان دلتنگی های شبانه ام
*حوای هوایی تو*هستم
در آسمانی که تو آدمش هستی!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سپیدی زیبا و دلنشین بود
ایام تسلیت