جمعه ۲ آذر
بیتابی شعری از ملود متولیان
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۷:۰۷ شماره ثبت ۵۵۴۳۷
بازدید : ۴۸۲ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب ملود متولیان
|
یه روزا خیلی از بیشتر
دلم دلواپست میشه
همون روزا نمیفهمم
کجای قلبمآتیشه
نمیدونم چرا نیستی
اینم جزئی از این عشقه
شمارش از دسم رفته
چه قد میرم توی فکرت
یه جوری اخم تو تو هم
گره خورده که تنها شم
ولی لبخنده هیچکس رو
مثه اخمات نمیشناسم
میپرسم عاشقم هستی؟
میگی دوس داشتنم زوده
شبا ترسامو میشناسه
وجودت وقتی کمبوده
به هرچی خوابه بدبینم
تورو تو زندگی میخوام
تو چشمات جاده ای نیس که
ازش رد شم ببینیم باز
به چی فک میکنی وقتی
چشات خیره به یه نقطس
به حدی شد نبودن هات
که ساعت از دسم در رفت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.