دوشنبه ۵ آذر
من آن ساحر شکست خورده ام شعری از مستانه دادگر (ماهور)
از دفتر شعر زیتون نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۳۳ شماره ثبت ۵۵۴۰۱
بازدید : ۶۰۱ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر مستانه دادگر (ماهور)
آخرین اشعار ناب مستانه دادگر (ماهور)
|
من آن ساحر شکست خورده ام
که از تکه چوب اعجاز خدای تو
اژدهای بد یمن تقویمش را
در سیاه چاله ی زهدانش
مدفون میکند!
من آن کودک صحرا گرد عریانم
که در نیل سراب آزادی
زورق خیالش را
از تشنگی سیراب کردند!
من آن قوم همیشه سرگردانم
در صحرایی که
جز گوساله ای زر اندود فراغتی ندارد
از سرانگشتان نیمه هوشیارش
#شعر
باران میگرفت!
من آن زنده به گور همیشه محکوم تاریخم
که بر خاک اندیشه اش
با چکمه ای
از جنس شهوتی ربانی
با صلابت ایستاده ای!
آری
من #زنم !
#مستانه_دادگر
#ماهور
مجموعه اشعار سپید مستانه در کافه زیتون
@kafezitoon
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر شما شاعر ارجمند و سپاس فراوان بابت دقت نظر شما مهرداد پاینده .... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بانو
بسیارزیبا بود
درکانال سایت هم گذاشتمش